vineri, 16 mai 2014

Ce caută oamenii să ajungă aici #5

Pentru cititorii noi dar și pentru cei vechi, care probabil au uitat - n-am mai făcut rubrica de peste un an, totuși: câțiva oameni au intrat pe blogul meu în urma unor căutări destul de ciudate pe Google (sau Bing. Și Bing e fain). Iar eu le mulțumesc ilustrându-le căutările - cu cât mai absurde, cu atât mai bine. De exemplu: #1, #2, #3, #4

Acuma, ușor pe lângă subiect, eu am făcut banda asta acu ceva timp și văd că e printre cele mai de succes de pe blogul ăsta (împreună cu cea despre Ștefan Hrușcă; aparent oamenilor le place să râdă de alți oameni, cine ar fi crezut) pentru că a strâns câteva căutări cu „bendeac” de-a lungul anilor. Acuma, în sfârșit, le-am ales pe cele mai bizare/complexe și le-am strâns într-o ediție specială a rubricii „Ce caută oamenii ca să ajungă aici”. Enjoy!



PE CINE PĂCĂLESC, DESENUL ĂSTA N-ARE NICI UN ROST  E TOTAL INUTIL

Un comentariu:

George Andronache spunea...

Mai artistule, nu mai fi asa de tulburat, lumii ii place una si una, mai ales lucruri de care pot rade impreuna cu tine. Daca ar rade macar.
Wie bist du denn so gesucht ?