luni, 9 ianuarie 2012

Decebal, micul geto-dac


Începem anul în forţă!

Pentru comicul ăsta ţin să le mulţumesc domnilor René Goscinny şi Albert Uderzo pentru că au creat eroul meu de comicuri preferat. Poate nu v-aţi dat seama, dar eu sunt mare amator de glumiţe istorice şi de jocuri de cuvinte, aşa că nu puteam să nu le fac un tribut.
Of, Uderzo, de ce nu pot să desenez ca tine?! (mersi oricum pt cadrele 1,2,4 şi 7, eşti tare)

În altă ordine de idei: aţi mai intrat pe CevaÎnDoi? Ultimul e preferatul meu (Toma tot zice că am desenat cu picioarele, dar e un fraier. Am exersat desenul cu fundul de fapt)

2 comentarii:

olahus spunea...

foarte haios, dar ce i-ai facut la pumn in cadrul cu potiunea?

Nic spunea...

Buna adaptare :)

Si eu sint fan Asterix. Dar imi place mult si Lucky Luke din cauza aceluiasi scenarist genial, Goscinny.