joi, 20 octombrie 2011

Meister Ulricus und der Kaiser

În articolul scris pentru Maghiaromânia, am menţionat scurt o carte pe care am ilustrat-o. Ei bine:

Cartea respectivă a fost scrisă de Daniel Puia-Dumitrescu, cu care am avut ocazia să lucrez şi la alte lucruri, şi e vorba despre povestea adevărată a Împăratului Iosif al II-lea, care a vizitat Braşovul şi împrejurimile. Partea de "istorie alternativă" este dialogul împăratului cu un spiriduş de casă, Maestrul Ulricus.
Cărticica a făcut parte dintr-un proiect al Grupului pentru Iniţiativă Locală CORONA, o organizaţie non-profit din Braşov care are la activ multe evenimente culturale de prin zonă; "Maestrul Ulricus şi împăratul" face parte dintr-o serie de cărţi bilingve despre personaje istorice din Transilvania şi întîmplările lor mai mult sau mai puţin fantastice. Şi la una dintre ele am lucrat şi eu! Yay! Mulţumiri Grupului CORONA şi lui Daniel şi felicitări!

Şi acum, desenele mele:













2 comentarii:

Miruna spunea...

ENDLICH!!!! tare simpatc spiridusul :X

olahus spunea...

e foarte tare!