miercuri, 24 august 2011

Măzgăleli din vacanţă

Cum am spus, e timpul să vedeţi ce am desenat şi eu vara asta. Într-o zi poate arăt şi eu TOT ce e în carneţelul meu de schiţe. Până una alta:

Începem cu una mică; Charles Muntz, moşul de o mie de ani din "Up".

Jack Nicholson cu ceva machiaj...

...şi dacă tot suntem la filme faine, Beetlejuice, desigur.

Scufiţa roşie...

...aici...nu ştiu, un impresar tipic din Hollywood? Sau diavolul.


Şi cam astea au fost desenele care au nevoie de explicaţii. Urmează chestii din străfundurile minţii mele (hihi, funduri). Enjoy.


PS: Băi, aţi mai intrat pe CevaÎnDoi? Să intraţi, că ultimele două sunt preferatele mele şi le recomand cu dragă inimă

2 comentarii:

Miruna spunea...

imi plac mult!!!! :D :"> ultimele sunt insa preferatele mele si THE DEVIL (love the ideea)

mirunavecerdi spunea...

mi se pare ciudat ca nimeni nu am mai comentat aici... :-w
vacanta relaxeaza mintile omului dand frau liber imaginatiei si magiei ulterioare provenite din ea.

>:D<