marți, 22 martie 2011

Belgia poate să doarmă liniştită


Îmi pare rău, dar eu când mă gândesc la Belgia mă gândesc la Tin-Tin, Hercule Poirot şi Jean Claude Van Damme. Iar dacă îi pui împreună, ar fi cea mai tare echipă de eroi: Tin-Tin descoperă indiciile, Poirot le pune cap la cap, şi Van Damme se bate şi bubuie chestii.

Păstrând aceeaşi ordine de idei, zilele astea are loc la MNAC o expoziţie de benzi desenate belgiene(un sample al Comic Strip Center-ului din Bruxelles), şi noi, hartiştii din revista COMICS (care mai nou are şi blog, fiţi atenţi) facem workshopuri de weekend, pentru că putem. Mai exact, eu, Jane Candy, Xiusha, Mihai, Toma, Wannadobre şi desigur Octav o să fim la etajul 4 din MNAC, pe 2 - 3 aprilie, 9 – 10 aprilie si 16 - 17 aprilie, ca să desenăm. Vă aşteptăm!



PS: Să veniţi, că avem şi chestii moca.

Niciun comentariu: