duminică, 22 noiembrie 2009

Hailavot!



Am zis că o să fac o serie cu toţi candidaţii, dar n-am avut timp, aşa că i-am îngrămădit pe toţi într-un desen. Cine o să iasă preşedinte? Oare va fi...

Constantin Rotaru, de la PAS?(nimeni nu le-a spus că nu se mai vrea comunismul în România?)
Ninel Potârcă, "Obama de la Meteor"?(slabă comparaţie, Obama şi-a pierdut din farmec)
Eduard Manole, care ne promite paradisul(care e plin de păsări flamingo, din câte se vede)
Ovidiu Iane, de la ecologişti?(şi eu, care credeam că PER e una cu Partidul Verzilor)
Remus Cernea, cel mai verde roacher?(cred s-a băgat în politică pentru că a pierdut un pariu sau ceva, nu cred că e pe bune)
Sorin Oprescu, primarul doftor?(eu zic să rămână în Bucureşti, poate mai sparge un record mondial inutil)
Kelemen Hunor, eliberatorul secuimii!(Nu.)
Gigi Becali, ciobînaşul nostru preferat? (se pare că funcţia de europarlamentar nu e destul.)
C.V.Tudor de la gloriosul PRM? (au slogan simpatic, trebuie să recunosc: "PRM la guvernare, Mafia la închisoare!")
Crin Antonescu?
Traian Băsescu??
sau Mircea Geoană???

TAMTAMTAAAAAAAAM!!!!
Va urma....