duminică, 2 august 2009

Simişoara

Iaca că a trecut o săptămână de la festivalul medieval din Sighişoara şi bag şi o postare despre treaba asta.
În primul rând, ştiu că puteam să rămân în Braşov la Watumi, care cică e/era supermega festivalul anului, dar conform tradiţiei pe care mi-o impun anual, nu am putut să lipsesc de la Sighişoara. Mi-am tras nişte prieteni (vechi şi noi) şi am purces spre cetate, ca să câştig şi io nişte bănuţi acolo, din făcut caricaturi. Am câştigat destul cât să-mi ridic moralul şi să-i şi spulber în câteva zile în oraş.

Ce să zic...bă, festival scump pentru cât de slabe au fost programele anu' ăsta, dar presupun că aşa va fi mereu: vreo primărie sau vreo agenţie baştană care va încerca cât de mult/des să te fure de bani fără să mişte un deget.

Lăsând astea la o parte, vreau să spun despre oamenii pe care i-am întâlnit p-acolo...oameni de treabă, simpatici, din toate colţurile ţării adunaţi ca să se relaxeze în Sighişoara şi să cânte folk sub stele. Cei mai amuzanţi erau câţiva care încercau să cânte "Timişoara" de Phoenix şi vroiau să schimbe "Timişoara" cu "Sighişoara". Doar că...na, nu le prea...ieşea. (Desenu' de mai jos e complet adevărat, zău)


Alte păţanii...ar fi cât am căutat un drum ca să intrăm pe moca în cetate şi alte grozăvii, pe care voi încerca să le exprim printr-un alt desen, cel de mai jos:


În poză puteţi admira:
-Io, super caricaturistul din stânga jos, cu feţele lui Chris&Liz în mână;
-Flavia bucurându-se de un ceiuţ;
-Monica, sus; the hippie chick cu un motan în braţe;
-Tony, încercând să-şi facă vânzări la cercei;
-şi Jew, ţinând maxima posibilă a kitchului românesc, mai aume, oribiltatea asta:


Un dreamcatcher, să-mi trag palme.

Aşa...am făcut şi postarea asta pe blog, acuma vă las cu câteva din repertoriul folkistilor din Simişoara.


Phoenix - Timisoara
Asculta mai multe audio Muzica


Phoenix - In Umbra Marelui Urs
Asculta mai multe audio Muzica


Iris - Floare de iris
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

stenografie spunea...

Aww, merci croc!
Puseh :*

Faga spunea...

De ce ti o poza cu chris si liz in mana???