luni, 29 decembrie 2008

Moş Crăciun


Zaply m-a rugat mai demult (evident, înainte de sărbători) să scriu despre Moşu, însă eu fiind o mare putoare cu probleme la Photoshop(pentru că nici un articol nu va fi lipsit de ilustraţie) am amânat treaba asta, Şi amânat, şi amânat....până acum, când am pus picioru'n prag, am desenat ceva şi am povestit despre


CUM AM AFLAT EU CĂ MOŞU NU EXISTĂ.


Cred că încă mai aveam 11-12 ani, nu mai ştiu. Cert e că eram mărişor şi îmi aduceam aminte cum tata mereu rămânea fără ţigări şi se ducea la magazin după ele CHIAR când Moşu apărea în casă. Parcă şi vocea lor se asemăna, dar poate doar mi se părea. Eh, aşa credeam eu.
Dar astea sunt doar detalii. Ceea ce mi-a distrus fanteziile complet era o bucată nenorocită de hârtie. Atât.
Acum 6-5 ani, am găsit sub brad un Moş Crăciun pe motocicletă, din ciocolată. E cam inutil să explic cât de BADASS era motocicleta, ideea era că am mâncat-o şi pe ea, şi pe şoferul ei dintr-o dată. Şi eram fericit pentru că Moşu are destul simţ de umor ca să-mi aducă o miniatură de-a lui pe motocicletă. Dar la câteva zile după Crăciun, m-a apucat pe mine curiozitatea: am găsit o factură de la Metro, m-am apucat s-o citesc şi chiar acolo, pe foaia aia tâmpită scria MOŞ CRĂCIUN MOTOCICLETĂ plus un preţ. Ştiam că erau cumpărăturile părinţilor: ce caută cadoul moşului acolo?! De ce ar avea nevoie Moşu ca mami şi tati să-i cumpere cadoul meu? Atunci m-am prins: Moşu e mami şi tati.


Eh, şi cam asta e povestea mea. Concluzie: copilul meu o să ştie că Moşu din faţa lui e un om deghizat, care lucrează pentru adevăratul Moş Crăciun, care e deja prea bătrân să se deplaseze mai departe de Laponia. Şi poate o să fiu destul de deştept să arunc facturile când ajung acasă de la Metro.

2 comentarii:

stenografie spunea...

MOS CRACIUN PE MOTOCICLETA

FUCK YEAH

Zaply spunea...

Ahahahahaaa... hai că eşti tare rău! E bună faza cu ajutorul moşului!
Mersi că ai răspuns la leapşa, într-un final! :P